Объявления: Работа
Категория: Все категории
>
Работа
Регион: Украина
[Сменить регион]
Объявления на продажу или покупку в категории Работа в регионе Украина. Используйте форму поиска чтобы уточнить Ваш поиск в категории Работа, Украина. Вы также можете разместить объявление о покупке или продаже в регионе Украина и в категорию Работа нажав на ссылку "Дать объявление".
Всего: 15692 [<<300<<] | 5701-5730 | 5731-5760 | 5761-5790 | 5791-5820 | 5821-5850 | 5851-5880 | 5881-5910 | 5911-5940 | 5941-5970 | 5971-6000 | [>>300>>]
Аудитор в торговый холдинг
16-11-2015 05:49 Цена: 5 400 грн. ₴
Продам, предлагаю: Бухгалтеры, экономисты, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Аудитор»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Участь в аудиторських перевiрках; - Пiдготування звiтiв керiвниковi; - Оформлення документообiга; - Супровiд договорiв; Умови: - Спiвробiтництво зi стабiльною, надiйною компанiєю; - Можливiсть зростання по карьернiй сходинцi; - Своєчасна оплата працi; - Лояльне керiвництво; - Дружнiй коллектив; Вимоги: - Досвiд роботи в аналoгiчнiй посадi; - Вмiння працювати в командi; - Здатнiсть до навчання; - Цiлеспрямованiсть; - Вмiння працювати з ПК; - Не конфлiктнiсть.
Асистент керiвника
16-11-2015 05:49 Цена: 4 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Обов’язки: - Планування та координацiя робочого дня керiвника; - Органiзацiя коммунiкацiй керiвника у офiсi; - Пiдготовка нарад та переговорiв; - Своєчасне виконання доручень керiвника; - Рiшення органiзацiйних питань по офiсу; - Спiлкування з клiєнтами компанii; - Пiдготовка та передача звiтiв керiвниковi.
Менеджер по закупівлям
16-11-2015 05:48 Цена: 5 500 грн. ₴
Продам, предлагаю: Руководители, топ-менеджеры, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Менеджер по закупівлям». Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну.
Керівник напряму в холдинг
16-11-2015 05:48 Цена: 4 700 грн. ₴
Продам, предлагаю: Руководители, топ-менеджеры, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Вимоги: - Знання технік продажу; - Знання основ логістики; - Досвід управління організацією (від 10 чоловік); - Орієнтир на результат; - Уміння комунікувати з різними людьми; -.
Менеджер з обліку первинної документації
16-11-2015 05:48 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Бухгалтеры, экономисты, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Обов'язки: - Обробка первинної документації; - Ведення внутрішнього діловодства; - Підготовка звітів керівництву; Вимоги: - Вища освіта необов'язково; - Знання, вміння.
Менеджер з персоналу
16-11-2015 05:48 Цена: 3 500 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Менеджер з персоналу». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи.
Логіст
16-11-2015 05:48 Цена: 3 800 грн. ₴
Продам, предлагаю: Логистика, транспорт, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Логіст». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи! Вимоги: - Середню спеціальну або вищу освіту; - Розуміння логістичних процесів, досвід в комунікаціях; - Знання MS Office, вітається 1С, Excel, Access; - Акуратність, відповідальність, старанність.
Маркетолог
16-11-2015 05:48
Продам, предлагаю: Маркетологи, консультанты, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Маркетолог». Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - Вища освiта; - Досвiд працi в сферi маркетинга та досвiд роботи з рекламними агентствами; - Розвинена абстрактна та творча уява; - Активна життєва позицiя.
Менеджер з реклами
16-11-2015 05:48 Цена: 4 700 грн. ₴
Продам, предлагаю: Работники культуры, шоу-бизнеса, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Обов'язки: - Організація рекламних кампаній та заходів в пресі і ЗМІ; - Організація участі у виставках; - Робота з менеджерами по продажах в просуванні товарів; - Розробка презентаційних матеріалів; Вимоги: - Універсальність у рекламі (досвід роботи з печаткою, інтернетом, дизайнерами в просуванні товарів); - Енергійність, ініціативність, наявність креативних ідей і вміння втілювати їх у життя; - Комунікабельність, організованість, акуратність.
Документовод в офіс холдинга
16-11-2015 05:48 Цена: 3 100 грн. ₴
Продам, предлагаю: Бухгалтеры, экономисты, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Для ведення ділової документації потрібна повнолітня людина. Вимоги: - Знання ПК, - Комунікабельність, - Грамотність, - Пунктуальність. умови: - Робота в комфортному офісі, - Дружній колектив, - Перспектива карєрного росту, - Офіційне оформлення.
Діловод в торговий холдинг
16-11-2015 05:48 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Дiловод»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: • виконання доручень керiвника; • ведення дiловодства; • органiзацiя рoботи офісу; • пiдговка звiтiв; • прийом дзвінкiв.
Банківський працівник
16-11-2015 05:48 Цена: 3 900 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Вимоги : - Середня спеціальна або вища освіта ; - вміння працювати в команді; - Здатність до навчання, старанність, відповідальність ; - Знання Excel , 1С, Microsoft Word ; - Знання основ економіки та планування ; Обов'язки : - Знання наказів, відомчих інструкцій і нормативних документів, що стосуються діяльності структурного підрозділу ; - Обробка та аналіз фінансової інформації , формування пропозицій ; - Участь у звірках , інвентаризації , звітність ; - Формування первинної документації (рахунки , заявки , контракти) ; - Управлінська звітність керівництву ; - Консультування клієнтів.
Військовий пенсіонер
16-11-2015 05:48 Цена: 3 900 грн. ₴
Продам, предлагаю: Охранники. экспедиторы, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Для допомоги керівнику в питаннях організації, потрібні люди з військовим квитком, службовці, військові пенсіонери; В основі Вашої діяльності буде робота з особовим складом, управління та виконання завдань керівника.
Оператор сервісного центра
16-11-2015 05:46 Цена: 3 100 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Вимоги: - Сумлінне виконання обов’язків; - Здатність до навчання; - Уміння працювати в колективі; - Грамотна мова; - Приємний зовнішній вигляд. Обов’язки: - Підготовка звітів керівництву; - Консультування клієнтів в телефонному режимі; - Заповнення анкет, листів замовлення; - Ведення клієнтської базі.
Оператор по роботі з заявками
16-11-2015 05:46 Цена: 2 800 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Ми надаємо якісні послуги в організації відпочинку і розваг. У зв'язку з відкриттям нового закладу потрібен оператор в офіс. Вимоги: Вільне володіння ПК та офісними програмами.
Оператор комп'ютерного набору
16-11-2015 05:46 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Вимоги: - Навички роботи з Excel; - Вміння грамотно писати тексти; - Впевнений користувач ПК; - Гнучке мислення і вміння адаптуватися до різних робочих ситуацій; Обов'язки: - Редагування текстів і робота з Excel; - Робота з графічними редакторами; - Ведення бази данних; - Швидкий набір тексту; Умови: - Комфортний офіс; - Згуртований колектив; - Адекватне керівництво; - Стабільна оплата праці.
Менеджер проекту
16-11-2015 05:46 Цена: 7 000 грн. ₴
Продам, предлагаю: Руководители, топ-менеджеры, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Обов'язки: - Координація та адміністративний супровід проектної діяльності; - Проведення зустрічей з ключовими замовниками; - Проведення аудиту документації по системах (оформлення договорів проекту, та проектної документації); - Моделювання, опис бізнес-процесів; - Оформлення бізнес-вимог до проекту, що розробляється; - Супровід договорів з постачальниками засобів автоматизації; - Аналітична підтримка проекту; - Складання звітності керівництву; Вимоги: - Досвід роботи в галузі управління проектами не менше 2-х років; - Досвід ведення договорів з постачальниками; - Досвід написання технічної документації (технічні вимоги, тощо); - Грамотна усна і письмова мова; - Уміння працювати в колективі; - Спрямованість на результат; Умови: - Адекватне керівництво; - Офіс в центрі міста; - Навчання за рахунок компанії; - Можливість закордонних поїздок; - Кар'єрний ріст; - Соц.
Менеджер складу
16-11-2015 05:46 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Обов'язки: - Прийом / відвантаження на / зі складу; - Облік товару на складі; - Внесення в базу 1С виробництва товарів та їх руху; - Щомісячні виробничі звіти; - Прийом вхідної лінії дзвінків; Вимоги: -знання Microsoft Office, 1C, бухгалтерія; -Досвід вітається; -Безконфліктність; -Грамотна письмова мова; -вміння працювати в колективі; Умови: - Гнучкий графік; -Своєчасна оплата праці; -Адекватне керівництво; -Можливість просуватися по кар'єрних сходах; -Згуртований колектив.
Оператор 1С в холдинг
16-11-2015 05:46 Цена: 3 300 грн. ₴
Продам, предлагаю: Бухгалтеры, экономисты, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Обов'язки: - Виписка документів на реалізацію товару (рахунок, накладна, лист замовлення); - Обробка документації; - Складання звітності керівництву; - Робота в програмі.
Менеджер по роботі з клієнтами
16-11-2015 05:46 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Обов'язки: • Проведення холодних дзвінків; • Проведення презентацій; • Здійснення продажів; • Ведення документообігу; • Звітність; Вимоги: • Охайність, старанність, грамотність; • Уміння володіти офісними програмами, офісною технікою; • Освіта не нижче середньої.
Менеджер філії в торговий холдинг
16-11-2015 05:46 Цена: 4 700 грн. ₴
Продам, предлагаю: Руководители, топ-менеджеры, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Основні обов'язки: - Вирішення питань щодо просування товарів і послуг торгової компанії; - Проведення співбесід для виявлення необхідних людських ресурсів у філію; -.
Менеджер - консультант
16-11-2015 05:46 Цена: 3 600 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Вимоги до кандидата: -Знання ПК (впевнений користувач); - Навики комунікації - (методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації і зв'язку, комп'ютерів.
Менеджер по страхуванню
16-11-2015 05:46 Цена: 4 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Страховые агенты, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Обов'язки: - Проведення зустрічей з ключовими замовниками; - Проведення аудиту документації по системах; - Моделювання, опис бізнес-процесів; - Супровід договорів з постачальниками засобів автоматизації; - Складання звітності керівництву; - Підписання угод з клієнтами компанії; Вимоги: - Досвід роботи вітається; - Уміння вести договори з постачальниками; - Навички роботи з технічної документації (технічні вимоги, тощо); - Грамотна усна і письмова мова; - Уміння працювати в колективі; - Спрямованість на результат; Умови: - Адекватне керівництво; - Офіс в центрі міста; - Навчання за рахунок компанії; - Можливість закордонних поїздок; - Кар'єрний ріст; - Соц.
Оператор call-центру
16-11-2015 05:46 Цена: 3 500 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Вимоги: - Грамотна усна і письмова мова; - Націленість на результат, відповідальність; - Впевнений користувач ПК; - Висока швидкість набору тексту; - Безконфліктність; - Вміння працювати в команді; Обов'язки: - Здійснення вихідних дзвінків (оповіщення про заходи та акції, проведення соц.
Економіст в міжнародню компанію
16-11-2015 05:46 Цена: 4 300 грн. ₴
Продам, предлагаю: Бухгалтеры, экономисты, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Основні вимоги: • фінансово-економічна освіта; • досвід роботи в банку в напрямку обліку кредитних і депозитних операцій вітається; • відмінні аналітичні здібності; • вільне користування ПК; • високий рівень особистої відповідальності, уважність, активна життєва позиція.
Фінансист в торговий холдинг
16-11-2015 05:44 Цена: 5 000 грн. ₴
Продам, предлагаю: Бухгалтеры, экономисты, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Вимоги: - Вища освіта (економічна, фінансова); - Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; - Відмінний користувач ПК, знання 1С будет перевагою. Умови роботи: - Повна зайнятість; - Нормований робочий день; - Офіційне оформлення; - Адекватне керівництво.
Системний адміністратор
16-11-2015 05:44 Цена: 7 000 грн. ₴
Продам, предлагаю: Программисты, сетевики, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Вимоги: - Базовий рівень знань адміністрування мереж; - Досвід роботи у сфері IT; - Обслуговування обладнання: сканери, вагові комплекси, обслуговування Wi-Fi, зчитувальні пристрої; - Супровід та навчання користувачів.
Працівник на телефон
16-11-2015 05:44 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Працівник на телефон»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошiв та гарну атмосферу працi! Вимоги до кандидата: - Здатнicть до навчання; - Амбiтнiсть; - Працездатнiсть; - Вмiння працювати в коллективi.
Секретар на рецепшн
16-11-2015 05:44 Цена: 3 100 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Обов'язки: - Інформування відвідувачів про програми центру; - Ведення документообігу (анкети, заявки, рахунки і т.д.); - Участь у підготовці та організації заходів; - Підготовка звітності керівнику; Умови: - Соц.
Товарознавець
16-11-2015 05:44 Цена: 3 500 грн. ₴
Продам, предлагаю: Бухгалтеры, экономисты, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Вимоги: - Знання стандартів і технічних умов на товари, основні їх властивості та якісні характеристики; - Знання порядку укладення господарських договорів; - Знання методів обліку товарів, розрахунку потреби в них; - Уміння заповненні форми облікових документів і порядок складання звітності.
Всего: 15692 [<<300<<] | 5701-5730 | 5731-5760 | 5761-5790 | 5791-5820 | 5821-5850 | 5851-5880 | 5881-5910 | 5911-5940 | 5941-5970 | 5971-6000 | [>>300>>]
На этой странице представлены бесплатные объявления в категории Работа Украина. Тут Вы найдете частные объявления о продаже или покупке товаров, объявления компаний с коммерческими предложениями, а также объявления о предоставлении различных услуг в регионе Украина. Если Вы размещали свое объявление на этой странице, тогда для того чтобы увидеть запросы заказчиков или изменить объявление нажмите на кнопку “Мои объявления” в правом верхнем углу. |
|